• Blogs
  • ביטוח עובדים זרים דרך כללית
ביטוח עובדים זרים דרך כללית
HILIT News

ביטוח עובדים זרים דרך כללית

גם עובדים זרים אשר לא מקבלים שירותי רפואה ממלכתיים זכאים לקבל טיפול רפואי בעת הצורך, לשם כך המדינה מחייבת את המעסיקים של העובדים הזרים לרכוש עבורם ביטוח עובדים זרים ואפשר לעשות זאת דרך חברות הביטוח השונות שעובדות עם קופת חולים כללית. כמו כן, החוק לא עושה הבדלה בין עובדים זרים חוקיים ואלו הנמצאים ללא אשרת עבודה, כל עובד זר צריך להיות מבוטח בביטוח בריאות. אם אתם מבינים את המשמעות מבחינה מוסרית מדוע חשוב לבטח עובד זר, או פשוט לא רוצים לעבור על החוק, הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ הפועלת מאז שנת 1992, ומובילה בתחום ביטוח עובדים זרים מאז שנת 1998, ישמחו להתאים עבורכם את הביטוח המשתלם והנכון ביותר. 


מה הוא התהליך של רכישת ביטוח עובדים זרים דרך כללית?


התהליך עבור עובדים זרים לקבל ביטוח בריאות הוא קל ויש לו מספר שלבים:


  • בחירת חברת ביטוח שמספקת ביטוחי בריאות לעובדים ממדינות אחרות. כאן משתלם עבור המעסיק לבחור את ביטוח בריאות לעובדים זרים דרך כללית.
  • העובד הזר מילא את הטופס להירשם לביטוח בריאות באחת מחברות הביטוח שעובדות עם כללית.
  • מתן העתק של פוליסת הביטוח לעובד הזר בשפתו.
  • הפוליסה מוכנה. לפוליסת הביטוח הרפואי לעובדים זרים אין זמן הכשרה כמו בפוליסות אחרות. במקום זאת, הוא נכנס לפעולה ברגע שהתשלום מועבר ומונפק.


חשוב לדעת שתוכניות ביטוח רפואי לעובדים זרים היא לתקופה של עד שנה ויש אפשרות לחדש אתה ברצף.


אילו שירותים מכוסים בביטוח הבריאות של עובד זר?


החוק לא נותן אפשרות להחליט כמה רחבה צריכה להיות פוליסת הביטוח. במקום זה כתוב בדיוק מה חייב להיות בה. במסגרת הכיסוי הרפואי שיש לכלול בפוליסת ביטוח עובדים זרים דרך חברות הביטוח השונות שעובדות עם קופת חולים כללית ניתן למצוא: שירותי רופאים מומחים ורופאי משפחה, בדיקות דם ותרופות בסל הבריאות, פניה למיון ופינוי באמבולנס ועוד. ביטוח רפואי חשוב, הן במובן שהוא מגן על זכויותיו של כל אדם, באשר הוא, והן במובן שהוא מונע מאנשים לעבור על החוק ולהסתבך. לרכישת ביטוח באופן קל הכולל ליווי מקצועי, צרו קשר עם הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ.


יולי 30 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118