• Blogs
  • ביטוח בריאות לעובדים זרים זכות
ביטוח בריאות לעובדים זרים זכות
HILIT News

ביטוח בריאות לעובדים זרים זכות

מאז שנות ה-90 הגיעו לישראל מאות אלפי עובדים זרים, כאשר פעם הם היו ללא זכויות, או בעלי זכויות מועטות. כיום המדינה דואגת לעובדים הזרים, החוקיים והלא חוקיים מתוך הבנת הזכויות הבסיסיות של האדם. על פי חוק, החברות והמעסיקים אשר מעסיקים עובדים זרים מחויבים לרכוש עבורם ביטוח. גם עבור עובדים זרים המועסקים באופן לא חוקי רכישת ביטוח בריאות לעובדים זרים היא חובה, ללא תקופת המתנה. הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ מאפשרת למעסיקים למלא את כל הפרטים הרלוונטיים באתר וברגע לקבל את הפוליסה מופקת עבור העובד הזר. כך שאין צורך לבלות שעות בטלפון עם חברות הביטוח השונות. הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ עושה את כל העבודה במקומכם. 


ביטוח בריאות לעובדים זרים זכות וכיסוי נוספים?


על פי חוק, לאחר רכישת ביטוח בריאות לעובדים זרים זכות המגיעה לעובד היא:


  • רפואה ראשונית כוללת ביקורים אצל רופא משפחה, מרשמים, תרופות מסל הבריאות, חיסונים, טיפול וייעוץ מרופאים מומחים, בריאות האישה וטיפול שיניים חירום.
  • האבחונים והבדיקות כוללים בדיקות מעבדה, בדיקות אבחון, צילומי רנטגן, בדיקות הדמיה וסריקות CT. 
  • פינוי באמבולנס וטיפול כולל בחדרי מיון, בתי חולים ובתי חולים לחולי נפש לצורך ניתוח.

איך רוכשים ביטוח בריאות לעובדים זרים?


כאשר רוכשים ביטוח בריאות לעובדים זרים זכות מימוש הפוליסה היא מיידית. אך כדי לרכוש את הפוליסה חלק מהתהליך מצריך את הצורך למילוי הצהרת בריאות הכתובים בשפתו המקומית של העובד. חברת הביטוח יכולה לקבל את הטפסים בפקס, במייל, בדואר או דרך ספק ביטוח. חברת הביטוח בודקת את הטפסים ונותנת להם הערכת ביטוח ולאחר מכן שולחת להם פוליסה. חשוב לציין כי הפוליסה מכסה את כל העובדים הזרים, אלו שמועסקים על פי חוק וגם אלו שלא. כדי לקבל את הפוליסה המשתלמת ביותר השאירו פרטים באתר של הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ ותוכלו לקבל את הפוליסה עם התנאים הטובים ביותר ישירות למייל שלכם. 


ספט׳ 03 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118