• Blogs
  • ביטוח תיירים כללית
ביטוח תיירים כללית
HILIT News

ביטוח תיירים כללית

כל אדם המתגורר בישראל זכאי לביטוח בריאות ממלכתי, אותו הוא מקבל בהיותו חבר באחת מקופות החולים. כמו כן, לכל אחד יש זכות לרכוש ביטוחי בריאות נוספים מקופות החולים וביטוחי בריאות פרטיים על הביטוח ולהגדיל את הכיסוי הבריאותי שהוא מקבל בהתאם למה שהוא רוצה וצריך. אבל מה לגבי נופשים ומבקרים שמגיעים לישראל? תיירים ותושבים חוזרים שישהו רק לזמן קצר בישראל מוזמנים לרכוש פוליסת ביטוח תיירים. פוליסה מסוג זה מכסה עלויות רפואיות לאנשים שישהו בישראל רק לזמן קצר. הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ מאפשרת לכל מי שמגיע לארץ לרכוש את הביטוח לתיירים שמתאים באופן הטוב ביותר לצרכים של האורחים שלכם. עם ליווי מקצועי של הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ תדעו כי אתם מקבלים את הפוליסה הטובה ביותר, ללא האותיות הקטנות.


איך למצוא את ביטוח התיירים המתאים לכם ביותר?


רוב האנשים מתבלבלים מתוכניות הביטוח כי הן ארוכות ובעלות שפה מבלבלת ומפותלת. לפעמים קל לא לשים לב לאותיות הקטנות אשר יכולות להביא לתוצאות לא נעימות כשאתם הולכים להשתמש בביטוח הבריאות שלכם כתייר. כדי לא ליפול בדקויות אתם צריכים ליווי מקצועי כדי למצוא את הביטוח המתאים ביותר לתיירים, ומישהו שיסביר לכם את הדקויות של הפוליסה ומה היא כוללת. הצוות המקצועי של הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ יבדוק כל חלק בפוליסה ויוודא כי לתייר יש ביטוח בריאות המקיף והנכון ביותר. זה יאפשר להם להגיע לישראל ללא דאגה, בידיעה שאם הם צריכים טיפול רפואי הם יקבלו אותו.


למה חשוב לשים לב בעת רכישת ביטוח תיירים?


יש הרבה עסקאות, תוכניות ודרכים להשיג ביטוח עבור תיירים המגיעים מחו"ל. כדי להבין איזה מהמסלולים הרבים הכי מתאים לכם, כדאי לדבר עם  הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. לכל חברת ביטוח ומסלול יש יתרונות וחסרונות משלו, וכל מדיניות מתאימה למערכת שונה של צרכים. הדרך הנכונה תיבחר בהתאם למצב הבריאותי של המכוסה, גילו, סיבת הגעתו לישראל, כמה זמן הוא יהיה כאן וכל גורם אחר שחשוב בפוליסת ביטוח הבריאות. אדם מיומן יראה לך את המסלולים והתוכניות המתאימים ביותר לנתונים שלכם. את הבדיקה ניתן לעשות בקלות על ידי מילוי טופס מקוון באתר. מילוי הבקשה לביטוח בריאות לתיירים פירושו מתן מידע נכון ככל שתוכל. כך הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר. 

יולי 19 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118