• Blogs
  • ביטוח תיירים השוואת מחירים
ביטוח תיירים השוואת מחירים
HILIT News

ביטוח תיירים השוואת מחירים

ביטוח רפואי הינו מומלץ לתיירים בישראל. אם יש לכם משפחה שמגיעה לביקור בישראל, אשר לא אזרחים במדינת ישראל, עדיף לבדוק את המחירים השונים לביטוח רפואי לתייר, ולהצטייד בפוליסת ביטוח שתכסה אותם למקרה שיזדקקו לטיפול רפואי. תיירים רבים המבקרים בישראל דואגים לשלומם ורוצים לוודא שיש להם את ביטוח הבריאות הטוב ביותר המכסה תיירים ממדינות אחרות. אם האורח שלכם חולה וזקוק לעזרה רפואית, תרצו שהוא יקבל את הטיפול הטוב ביותר שניתן. לשם כך, כדי לחסוך לכם זמן, הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ המובילה בתחום ביטוח לעובדים זרים ותיירים מאז שנת 1998, תשמח להתאים את הפוליסה הטובה ביותר עבור האורחים שלכם מתוך מגוון הצעות של חברות ביטוח שונות העובדות עם הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ בשיתוף פעולה.


מדוע ביטוח תיירים הוא מומלץ?


הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ מציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות ביטוח שיעניקו לתיירים שקט נפשי שהבריאות שלהם בידיים טובות בזמן שהם בחופשה. ביטוח רפואי הוא מומלץ לתיירים בישראל. אם במידת הצורך האורח שלך זקוק לטיפול רפואי בבית חולים ואין לו את הביטוח הזה, הוא יצטרך לשלם מכספו עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. כפי שכבר נאמר, ביטוח לתיירים היא הדרך המומלצת לטייל בראש שקט ולחסוך עלויות במידת הצורך. לכן, אם אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, רכשו ביטוח תיירים עכשיו כדי שאם האורחים שלכם יחלו חלילה, הם לא יצטרכו לשלם אסטרונומי ומיותר על חשבונות רפואיים.


ביטוח תיירים, השוואת מחירים ומה מכסה הפוליסה?


ככלל, כל מי שמחפש ביטוח תיירים עושה השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות ובודק דבר ראשון מה מכסה הפוליסה. תייר המבוטח בביטוח בריאות לתיירים זכאי לסל שירותי הבריאות שמציעות קופות החולים. המשמעות היא שהמבוטח יכול להתקשר בחינם למשרדי קופת החולים שבה הוא מבוטח, לקבל שירותים מבית המרקחת, מעבדה, בדיקות דם, בדיקת רופא משפחה או אחות, המלצה לרופא מומחה ובדיקת רופא מומחה ועוד. כמו כן, ביטוח רפואי לתיירים מכסה טיפולי שיניים דחופים עד לסכום המקסימלי שמצוין בפוליסה. כמו כן, אם מישהו נפגע, חולה במחלה קשה או חלילה נפטר, קופת החולים משלמת את הטיסה הביתה של הנפטר או החולה. להתאמת הפוליסה המתאימה ביותר עבור העובד או התייר הזינו את הפרטים באתר של הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ והצוות המקצועי של הסוכנות יצור איתכם קשר בהקדם.


יולי 20 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118